.

Фестиваль творчих ідей

 

Авторська іграшка в роботі з дітьми дошкільного віку

Матеріали учасника

Фестивалю творчих ідей педагогів закладів дошкільної освіти Чернівецької області

«Авторська іграшка в роботі з дітьми дошкільного віку»

Настільна гра «Місто професій»

Автор: Глушко Анастасія Юріївна, вихователь ЗДО №1 «Веселка» м. Сокиряни Чернівецької області.



Педагогічні родзинки

Природа- чудова майстерня. Будь-яка робота з природнім матеріалом, це витвори мистецтва, що допомагає нам відкривати її вічну красу. Вона дає можливість розвивати власний творчий потенціал, уміння та навички.

Майбутнє України безпосередньо залежить від збереження й відтворення традиційних моральних цінностей, ідеалів добра та любові. Необхідність у цьому продиктована наявністю потужного інформаційного поля, поширення через засоби масової інформації образів насильства, страху, аморальності.

Війна... Слово чорного кольору! Яка вона в очах дітей?.. Адже це те горе і страх, це смерть і розруха, це те від чого так хочеться всіма силами захистити своїх найдорожчих і найрідніших... Своїх таких беззахисних дітей. Чи треба їм знати що це таке? Так, безумовно знати треба! Але говорити з малечею про війну, не уникати питань про смерть,...


Методична скриня

Напрямки роботи

Пріоритетні напрямки освітньої роботи в 2017-2018н.р.

  • Створення умов для утвердження ровесницьких стосунків як засобу соціалізації, засвоєння дітьми соціокультурних норм;
  • Духовно-моральне виховання дошкільників, як необхідність відродження в суспільстві духовності та культури;
  • Збалансований розвиток дитини, формування елементарних форм її життєвої компетентності, реалізацію природного потенціалу, індивідуалізацію особистісного становлення в навколишньому;
  • Формування якісної освіти в ДНЗ, як запорука розвитку сучасної особистості.

Педагогічні ради

Педагогічні ради у       2017-2018 н.р.

  1. Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості»
  2. «Духовно-моральне виховання дітей, через педагогічну методику «Лялька, як персона»»
  3. «Дитинство - це гра, гра - це дитинство»
  4. «Якісна освіта - запорука розвитку сучасної особистості»

Робота творчої групи

Завдання творчої групи у 2017-2018 н.р:

Побудувати педагогічний процес так, щоб дитина не тільки дослухалася до вихователя, а й висловлювала свою думку, прагнула її довести, переконливо аргументувати, не боючись ні власної помилки, ні критики дорослого.

Мета: Виховання мовної особистості, такої, яку характеризує достатній рівень мовленнєво-комунікативної компетентності, яка вільно і творчо застосовує мову в різних ситуаціях життєдіяльності.

Проблема: Формування педагогічної майстерності вихователя, під час розвитку соціально-комунікативної досвіду у дошкільнят.


Педагогічні досвіди

"Петелька-витівниця" (авторська програма)

Автор: Руснак Леся Михайлівна

Програма передбачає навчання елементарними навичкам володіння спицями, що дасть можливість дітям проявити свої здібності, розкрити творчий потенціал.

Ознайомлення дітей з витворами декоративно-прикладного мистецтва сприятиме розвитку естетичного сприймання та художнього смаку.

Займаючись рукоділлям, дитина збагачує свою зорову, емоційну та духовну пам'ять.

      "Природу досліджуємо-англійську вивчаємо"             (методичний посібник)

Автор: Гладка Ганна Сергіївна

  Дитина від народження прагне пізнати все, що її оточує. Жага нових вражень, допитливість, постійне прагнення спостерігати та експериментувати, самостійно шукати нові відомості про світ, традиційно вважаються найважливішими рисами дитячої поведінки. Дослідницька, пошукова активність - природний стан малюка, що створює умови для того, щоб розвиток дитини змалку розгортався як процес саморозвитку.

   «Барвисте коромисло»

        (методичний посібник)               

Автор: Мартинюк Інна Петрівна

В.О.Сухомлинський писав, що "дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу".

  Посібник містить матеріал напрацювань В.О.Сухомлинського. На основі його творів розроблені заняття, які доступно та цікаво допомагають дитині ознайомитися з природою та різними техніками малювання.

Шашковий гурток                     «Цікаві шашки»                  (методичний посібник)

Автор: Кривчанська Тамара Миколаївна

Швейцарський психолог Жан Піаже і ряд інших вчених, встановили, що саме в віці 5-12 років у дітей проходить формування механізму «думка слово», «думка дія». І щоб прискорити формування цих механізмів, розвивати мислення дошкільнят, зокрема логічне, потрібно вчити їх грати в шашки. Адже шашки є вдалим підґрунтям в розвитку мислитель них здібностей дітей і підкріпленням плодів мислення дітьми.

     «ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СВІТ МНЕМОТЕХНІКИ»

        (методичний посібник)           Автор: Нагірняк Валентина Вікторівна

Запропонований посібник практичних рекомендацій та дидактичних ігор до впровадження методу наочного моделювання в різних сферах пізнавальної діяльності розроблено з урахуванням вікових особливостей дошкільнят.

Основною метою даного посібника є допомога вихователям і батькам в оволодінні методикою та формами організації роботи з розвитку зв'язного мовлення дітей на основі наочного моделювання.

Гурток з футболу           «Шкіряний м'яч»

Керівник: Остапенко Олександр Юрійович

Навчальна програма з позашкільної освіти використовується на заняттях з футболу у футбольній секції «Шкіряний м'яч».

Основною метою спортивної підготовки футболістів є досягнення максимально можливого рівня техніко-тактичної підготовки, фізичної та психологічної підготовленості, що обумовлена специфікою футболу та вимогами досягнення максимально високих результатів у змагальній діяльності.