.


Педагогічні родзинки

Формування життєздатного молодого покоління - це одне з головних завдань розвитку країни. Якщо є здоров'я, то людина радіє, спокійно живе, працює, учиться, відвідує дитячий садок. Без здоров'я не можна жити, любити, не можна бути красивим і привабливим.

Війна... Слово чорного кольору! Яка вона в очах дітей?.. Адже це те горе і страх, це смерть і розруха, це те від чого так хочеться всіма силами захистити своїх найдорожчих і найрідніших... Своїх таких беззахисних дітей. Чи треба їм знати що це таке? Так, безумовно знати треба! Але говорити з малечею про війну, не уникати питань про смерть,...


Методична скриня

Напрямки роботи

Пріоритетні завдання роботи ЗДО №1 "Веселка" 2020-2021н.р.:

- Сприяти забезпеченню розвитку самоосвіти, самореалізації та самовдосконалення педагогів для підвищенні результативності педагогічної діяльності в освітньому процесі, з урахуванням професійних потреб;

Розвиток соціально-культурних навичок особистості дитини, необхідних для більшої самостійності та засвоєнні нових форм соціального досвіду внаслідок виховання та навчання дітей в умовах сьогодення;

Удосконалення роботи щодо формування комунікативно-мовленнєвої та математичної компетенцій дітей дошкільного віку шляхом впровадження STREAM - освіти, як сучасного інтеграційного напряму дошкільної освіти (математична компетенція - враховуючи, що 2020/2021 оголошено Роком математики);

Продовжити працювати над зміною акцентів дошкільної освіти із знаннєвого на забезпечення реального діяльнісного підходу на засадах інтеграції, реалізації можливості вільного вибору дітьми виду діяльності, організації освітнього процесу у форматі проживання з дітьми кожного повноцінного дня..

Педагогічні ради

  Педагогічні ради                           2020-2021 н.р.

  1. «Новий навчальний рік - нові перспективи» 

  2. «Культура здоров'я, як чинник формування здоров'язбережувального середовища ЗДО» 
  3. «Розвиток мовленнєвих та логіко-математичних вмінь дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності» (педагогічна лабораторія)
  4. «Навчальний рік позаду: підсумки, реалії, проблеми» 

Робота творчої групи

Завдання творчої групи у 2020-2021 н.р:

Тема: «Інформаційно-комунікаційні технології, як чинник підвищення якості дошкільної освіти»

Мета:

- формування інформаційного освітнього середовища закладу, поетапне вирішення задач інформатизації освіти;

- упровадження нових інформаційних технологій в освітній і управлінський процес;

- упровадження електронного документообігу.

Завдання:

  • інформаційно-методичне забезпечення освітнього процесу;
  •  використання ІКТ у освітньому процесі;
  • використання інформаційно-комунікативних технологій у освітньому процесі ЗДО.


Калейдоскоп досвідів роботи

"Петелька-витівниця" (авторська програма)

Автор: Руснак Леся Михайлівна

Програма передбачає навчання елементарними навичкам володіння спицями, що дасть можливість дітям проявити свої здібності, розкрити творчий потенціал.

Ознайомлення дітей з витворами декоративно-прикладного мистецтва сприятиме розвитку естетичного сприймання та художнього смаку.

Займаючись рукоділлям, дитина збагачує свою зорову, емоційну та духовну пам'ять.

      "Природу досліджуємо-англійську вивчаємо"             (методичний посібник)

Автор: Гладка Ганна Сергіївна

  Дитина від народження прагне пізнати все, що її оточує. Жага нових вражень, допитливість, постійне прагнення спостерігати та експериментувати, самостійно шукати нові відомості про світ, традиційно вважаються найважливішими рисами дитячої поведінки. Дослідницька, пошукова активність - природний стан малюка, що створює умови для того, щоб розвиток дитини змалку розгортався як процес саморозвитку.

   «Барвисте коромисло»

        (методичний посібник)               

Автор: Мартинюк Інна Петрівна

В.О.Сухомлинський писав, що "дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу".

  Посібник містить матеріал напрацювань В.О.Сухомлинського. На основі його творів розроблені заняття, які доступно та цікаво допомагають дитині ознайомитися з природою та різними техніками малювання.

Шашковий гурток                     «Цікаві шашки»                  (методичний посібник)

Автор: Кривчанська Тамара Миколаївна

Швейцарський психолог Жан Піаже і ряд інших вчених, встановили, що саме в віці 5-12 років у дітей проходить формування механізму «думка слово», «думка дія». І щоб прискорити формування цих механізмів, розвивати мислення дошкільнят, зокрема логічне, потрібно вчити їх грати в шашки. Адже шашки є вдалим підґрунтям в розвитку мислитель них здібностей дітей і підкріпленням плодів мислення дітьми.

     «ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СВІТ МНЕМОТЕХНІКИ»

        (методичний посібник)           Автор: Нагірняк Валентина Вікторівна

Запропонований посібник практичних рекомендацій та дидактичних ігор до впровадження методу наочного моделювання в різних сферах пізнавальної діяльності розроблено з урахуванням вікових особливостей дошкільнят.

Основною метою даного посібника є допомога вихователям і батькам в оволодінні методикою та формами організації роботи з розвитку зв'язного мовлення дітей на основі наочного моделювання.

Гурток з футболу           «Шкіряний м'яч»

Керівник: Остапенко Олександр Юрійович

Навчальна програма з позашкільної освіти використовується на заняттях з футболу у футбольній секції «Шкіряний м'яч».

Основною метою спортивної підготовки футболістів є досягнення максимально можливого рівня техніко-тактичної підготовки, фізичної та психологічної підготовленості, що обумовлена специфікою футболу та вимогами досягнення максимально високих результатів у змагальній діяльності.