.

Фестиваль творчих ідей

 

Авторська іграшка в роботі з дітьми дошкільного віку

Матеріали учасника

Фестивалю творчих ідей педагогів закладів дошкільної освіти Чернівецької області

«Авторська іграшка в роботі з дітьми дошкільного віку»

Настільна гра «Місто професій»

Автор: Глушко Анастасія Юріївна, вихователь ЗДО №1 «Веселка» м. Сокиряни Чернівецької області.



Педагогічні родзинки

Природа- чудова майстерня. Будь-яка робота з природнім матеріалом, це витвори мистецтва, що допомагає нам відкривати її вічну красу. Вона дає можливість розвивати власний творчий потенціал, уміння та навички.

Майбутнє України безпосередньо залежить від збереження й відтворення традиційних моральних цінностей, ідеалів добра та любові. Необхідність у цьому продиктована наявністю потужного інформаційного поля, поширення через засоби масової інформації образів насильства, страху, аморальності.

Війна... Слово чорного кольору! Яка вона в очах дітей?.. Адже це те горе і страх, це смерть і розруха, це те від чого так хочеться всіма силами захистити своїх найдорожчих і найрідніших... Своїх таких беззахисних дітей. Чи треба їм знати що це таке? Так, безумовно знати треба! Але говорити з малечею про війну, не уникати питань про смерть,...


Методична скриня

Напрямки роботи

Пріоритетні напрямки освітнього процесу ЗДО            в 2018-2019н.р.

  • Розпочати роботу з  наступності, взаємодії в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей у новій для них соціальній ситуації - шкільному навчанні;
  • Продовжити роботу над формуванням художньо-естетичних цінностей у процесі створення єдиного освітнього простору ЗДО і родини, об'єднаних загальним спрямуванням залучення дітей до мистецької культури;
  • Сприяти розвитку здоров'язбережувальної компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності шляхом інтеграції родинного і суспільного виховання на основі спільних зусиль з батьками вихованців;
  • Розвивати професійну компетентність педагогів щодо формування ціннісних орієнтацій особистості через впровадження різних інноваційних форм методичної взаємодії.

Педагогічні ради

                    Педагогічні ради                           2018-2019 н.р.

  1. «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: РЕАЛЬНІ КРОКИ В НАЯВНИХ УМОВАХ» 
  2. «ТВОРЧИЙ ПЕДАГОГ-ТВОРЧІ ДІТИ»
  3. «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - ЗАПОРУКА ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ» 
  4. «АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОЛЕКТИВУ ЗДО В 2018-2019Н.Р»

Робота творчої групи

Завдання творчої групи у 2018-2019 н.р:

Завдання творчої групи: створення психолого-педагогічних умов, що забезпечують сприятливий перебіг процесу адаптації першокласників до шкільного навчання (природність переходу з дитячого саду в школу).

Мета: розкрити шляхи реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти у вихованні дітей патріотичних, моральних та трудових якостей.

Проблема: створенні системи безперервного навчання, що забезпечує ефективне поступальний розвиток дитини, її успішне навчання і виховання на основі зв'язку та узгодженості компонентів освіти.


Педагогічні досвіди

"Петелька-витівниця" (авторська програма)

Автор: Руснак Леся Михайлівна

Програма передбачає навчання елементарними навичкам володіння спицями, що дасть можливість дітям проявити свої здібності, розкрити творчий потенціал.

Ознайомлення дітей з витворами декоративно-прикладного мистецтва сприятиме розвитку естетичного сприймання та художнього смаку.

Займаючись рукоділлям, дитина збагачує свою зорову, емоційну та духовну пам'ять.

      "Природу досліджуємо-англійську вивчаємо"             (методичний посібник)

Автор: Гладка Ганна Сергіївна

  Дитина від народження прагне пізнати все, що її оточує. Жага нових вражень, допитливість, постійне прагнення спостерігати та експериментувати, самостійно шукати нові відомості про світ, традиційно вважаються найважливішими рисами дитячої поведінки. Дослідницька, пошукова активність - природний стан малюка, що створює умови для того, щоб розвиток дитини змалку розгортався як процес саморозвитку.

   «Барвисте коромисло»

        (методичний посібник)               

Автор: Мартинюк Інна Петрівна

В.О.Сухомлинський писав, що "дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу".

  Посібник містить матеріал напрацювань В.О.Сухомлинського. На основі його творів розроблені заняття, які доступно та цікаво допомагають дитині ознайомитися з природою та різними техніками малювання.

Шашковий гурток                     «Цікаві шашки»                  (методичний посібник)

Автор: Кривчанська Тамара Миколаївна

Швейцарський психолог Жан Піаже і ряд інших вчених, встановили, що саме в віці 5-12 років у дітей проходить формування механізму «думка слово», «думка дія». І щоб прискорити формування цих механізмів, розвивати мислення дошкільнят, зокрема логічне, потрібно вчити їх грати в шашки. Адже шашки є вдалим підґрунтям в розвитку мислитель них здібностей дітей і підкріпленням плодів мислення дітьми.

     «ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СВІТ МНЕМОТЕХНІКИ»

        (методичний посібник)           Автор: Нагірняк Валентина Вікторівна

Запропонований посібник практичних рекомендацій та дидактичних ігор до впровадження методу наочного моделювання в різних сферах пізнавальної діяльності розроблено з урахуванням вікових особливостей дошкільнят.

Основною метою даного посібника є допомога вихователям і батькам в оволодінні методикою та формами організації роботи з розвитку зв'язного мовлення дітей на основі наочного моделювання.

Гурток з футболу           «Шкіряний м'яч»

Керівник: Остапенко Олександр Юрійович

Навчальна програма з позашкільної освіти використовується на заняттях з футболу у футбольній секції «Шкіряний м'яч».

Основною метою спортивної підготовки футболістів є досягнення максимально можливого рівня техніко-тактичної підготовки, фізичної та психологічної підготовленості, що обумовлена специфікою футболу та вимогами досягнення максимально високих результатів у змагальній діяльності.