.


Педагогічні родзинки

Формування життєздатного молодого покоління - це одне з головних завдань розвитку країни. Якщо є здоров'я, то людина радіє, спокійно живе, працює, учиться, відвідує дитячий садок. Без здоров'я не можна жити, любити, не можна бути красивим і привабливим.

Війна... Слово чорного кольору! Яка вона в очах дітей?.. Адже це те горе і страх, це смерть і розруха, це те від чого так хочеться всіма силами захистити своїх найдорожчих і найрідніших... Своїх таких беззахисних дітей. Чи треба їм знати що це таке? Так, безумовно знати треба! Але говорити з малечею про війну, не уникати питань про смерть,...


Методична скриня

Напрямки роботи

Пріоритетні завдання роботи ЗДО №1 "Веселка" 2019-2020н.р.:

- Сприяти тому, щоб дитина отримувала доступний віку обсяг інформації та практично засвоювала важливі уміння та навички в рамках цієї інформації, щоб опановувала систему моральних цінностей, отримувала життєвий соціальний досвід спілкування та доречної поведінки.

- Продовжити роботу над формуванням «Партнерсько-педагогічної взаємодії», яка передбачає вміння забезпечити плідну співпрацю з дітьми та батьками на засадах взаємної довіри й поваги, щоб досягти балансу прав, обов'язків і відповідальності у трикутнику «дитина-педагог-батьки», де батьки - повноправні учасники освітнього процесу.

- Впроваджувати в роботу ЗДО технології формування в дошкільників соціально доцільної поведінки, у межах міжнародного суспільного руху - освіта для сталого розвитку (економічна стабільність, екологічна цілісність та соціальне благополуччя).

Педагогічні ради

  Педагогічні ради                           2019-2020 н.р.

  1. «Основні орієнтири нового навчального року» (Засідання круглого столу) 

  2. «Сучасні аспекти взаємодії дитячого садка і сім'ї щодо гармонійного розвитку особистості» (брейн - стормінг)
  3. «Формування екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки дошкільників в контексті освіти для сталого розвитку» 
  4. «Результат роботи - життєва компетентність дошкільника» (Методичний фестиваль)

Робота творчої групи

Завдання творчої групи у 2019-2020 н.р:

Завдання творчої групи: Забезпечення оптимальних умов для формування у дітей, педагогів та батьків надзвичайно важливих навичок екологічно, економічно, соціально-доцільної поведінки дошкільників у контексті освіти для сталого розвитку

Мета: надання теоретичної та практичної допомоги педагогічним працівникам у впровадженні та використанні сучасних технологій у питаннях сталого розвитку .

Проблема: сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя.


Калейдоскоп досвідів роботи

"Петелька-витівниця" (авторська програма)

Автор: Руснак Леся Михайлівна

Програма передбачає навчання елементарними навичкам володіння спицями, що дасть можливість дітям проявити свої здібності, розкрити творчий потенціал.

Ознайомлення дітей з витворами декоративно-прикладного мистецтва сприятиме розвитку естетичного сприймання та художнього смаку.

Займаючись рукоділлям, дитина збагачує свою зорову, емоційну та духовну пам'ять.

      "Природу досліджуємо-англійську вивчаємо"             (методичний посібник)

Автор: Гладка Ганна Сергіївна

  Дитина від народження прагне пізнати все, що її оточує. Жага нових вражень, допитливість, постійне прагнення спостерігати та експериментувати, самостійно шукати нові відомості про світ, традиційно вважаються найважливішими рисами дитячої поведінки. Дослідницька, пошукова активність - природний стан малюка, що створює умови для того, щоб розвиток дитини змалку розгортався як процес саморозвитку.

   «Барвисте коромисло»

        (методичний посібник)               

Автор: Мартинюк Інна Петрівна

В.О.Сухомлинський писав, що "дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу".

  Посібник містить матеріал напрацювань В.О.Сухомлинського. На основі його творів розроблені заняття, які доступно та цікаво допомагають дитині ознайомитися з природою та різними техніками малювання.

Шашковий гурток                     «Цікаві шашки»                  (методичний посібник)

Автор: Кривчанська Тамара Миколаївна

Швейцарський психолог Жан Піаже і ряд інших вчених, встановили, що саме в віці 5-12 років у дітей проходить формування механізму «думка слово», «думка дія». І щоб прискорити формування цих механізмів, розвивати мислення дошкільнят, зокрема логічне, потрібно вчити їх грати в шашки. Адже шашки є вдалим підґрунтям в розвитку мислитель них здібностей дітей і підкріпленням плодів мислення дітьми.

     «ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СВІТ МНЕМОТЕХНІКИ»

        (методичний посібник)           Автор: Нагірняк Валентина Вікторівна

Запропонований посібник практичних рекомендацій та дидактичних ігор до впровадження методу наочного моделювання в різних сферах пізнавальної діяльності розроблено з урахуванням вікових особливостей дошкільнят.

Основною метою даного посібника є допомога вихователям і батькам в оволодінні методикою та формами організації роботи з розвитку зв'язного мовлення дітей на основі наочного моделювання.

Гурток з футболу           «Шкіряний м'яч»

Керівник: Остапенко Олександр Юрійович

Навчальна програма з позашкільної освіти використовується на заняттях з футболу у футбольній секції «Шкіряний м'яч».

Основною метою спортивної підготовки футболістів є досягнення максимально можливого рівня техніко-тактичної підготовки, фізичної та психологічної підготовленості, що обумовлена специфікою футболу та вимогами досягнення максимально високих результатів у змагальній діяльності.