«ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - ЗАПОРУКА ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ»

13.02.2019

  Формування життєздатного молодого покоління - це одне з головних завдань розвитку країни. Якщо є здоров'я, то людина радіє, спокійно живе, працює, учиться, відвідує дитячий садок. Без здоров'я не можна жити, любити, не можна бути красивим і привабливим.

  З метою підвищення рівня професійної компетенції педагогів ЗДО №1 «Веселка», щодо збереження та зміцнення здоров'я дошкільнят засобами фізичного виховання, було проведено 13.02.19р. педагогічну раду №3 «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - ЗАПОРУКА ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ» . Під час якої вивчено фактори, які впливають на взаємини між педагогами, вихованцями та батьками закладу з даного питання. У роботі з фізичного виховання використовують елементи інноваційних технологій (ритмопластика Емілія Жак-Далькроза, методика Миколи Єфименка, ігровий стретчинг і т.д.), метою яких є оптимальна реалізація оздоровчого, виховного та навчального спрямування фізичного виховання з урахуванням індивідуальних можливостей розвитку дитини. До освітнього процесу педагоги долучали оздоровчі заходи: дихальну гімнастику, гімнастику для очей, фізкультхвилинки, пальчикову гімнастику, коригувальні гімнастику, масаж, самомасаж, музично-ритмічні заняття, релаксацію, казкотерапію і музикотерапію, кольоротерапію. Всі ці види діяльності можна було переглянути на відкритих заняттях:

  • «Книга здоров'я» - валеологія/художня л-ра (старша група №2 вих..Слушняк Т.І.);
  • «У країну сміху» - за мет.Е.Жак-Далькроза (старша група №1 вих.Кишка А.Р.);
  • «Бережи здоров'я змалку» (ОБЖД) - (ІІ молодша група вих..Мартинюк І.П.);
  • Спортивне свято «Здорова родина, щаслива дитина» - середня група вих..Ковбасюк Н.А.;
  • «Космос»»(за методикою М.Єфименка)-старша група інст..фіз.Остапенко О.Ю.;
  • «Один, два, три зарядку почали» - ранній вік Звєрєва І.П.

  Заклад дошкільної освіти передбачає обирання альтернативних форм і методів організації освітнього процесу щодо збереження та зміцнення здоров'я дітей. Розвиток дітей взаємопов'язаний зі здоров'ям. Тільки здорова дитина може правильно, повноцінно розвиватися.

Розуміючи всю значущість роботи з формування, зміцнення, збереження здоров'я своїх вихованців, колектив дитячого садка має цілеспрямовано працювати над створенням сприятливого здоров'язбережувального простору, шукаючи нові сучасні методи та прийоми.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати